Wednesday, June 29, 2011

kecur liur

assalamualaikum~!

uols sihat dok? maklumla...dalam keadaan panas n hujan je ni,ramai la yg demam2 nih. batuk selsema uh standard la. bercakap dari pengalaman coz aku baru je baik demam dan berjaya jangkitkan kat adik aku. cian kt dia....

ok.refer balik pada tajuk.. aku kecur kat ketupat sotong nih. da mengidam sangat da ni. bile teringat lagi la wat aku tak tahan... nak mintak mber buat, semua nye jauh kat pantai timur sana... so terpksa la aku guna teknologi je ni and cuba jaya buat sendiri!




resepi aku dah berjaya dapat di blog myresepi(klik utk lihat) .. hati dah berkobar-kobar nak masak dan cuba sendiri. dulu makan coz member aku pny mak yang masak. skg ni xkan nk mintak mak dia masakkn lagi. MALU ~!!!

tu je wat masa nih... bersedia berperang di dapur la nampaknya aku. selamat mencuba.ciao!

No comments:

Post a Comment