Saturday, July 2, 2011

LARIAN 1M 1S 1MALAYSIA

assalamualaikum~!

kalo kowang ade adik2 yang masih bersekolah, sure kowang taw sal event ni yg berlangsung pagi tadi di seluruh MALAYSIA..dari perlis ke sabah taw. 


disebabkan bosan membunuh dok umah, aku pun follow la ma aku pi skolah dia. niat kat hati memang tada nye aku nk berlari 2,3km... boleh tanggal skru lutut nih. baik tak yah.. so,aku pi la rembat basikal murid ma. layan la berbasikal.


kena la sambut dan sokong program 1malaysia nih... tak rugi pun coz yang penting badan sihat kuar gak peluh. maklumlah,bila cuti ni keje makan,makan dan makan...badan pun da cam badak air.ehehe

nak tercabut gak la kaki ni mengayuh. penat woo... dak skolah ni lari 2km je... tapi coz aku berbasikal,aku up sampai 4km. tu pun aku rasa da penat sangat. senyum puas hati.

kat situ aku taw yang aku mmg kena mula bersenam dan fit balik cam dulu..eceh3.. angan-angan je lebey...*weee...


ok lah...aku penat ni... ciao.

p/s: badan sihat otak cergas!!

No comments:

Post a Comment