Sunday, August 28, 2011

cook-kiss dan raya??

assalamualaikum peeps!


diam tak diam tinggal sehari dua je nk sambut hari raya. diam tak diam da hampir 20x aku sambut hari raya. tapi baru raya tahun ni aku buat kuih raya sendiri. tu pun dua jenis je. HAHA!

agaknye bila da besar,as perempuan yang makin meningkat dewasa keinginan nak memamsak tu meningkat.(kot!) aku tak tahu la kowang cmne..tapi aku macam tu. rajin je nak masakmasak ni.best je aku rase!


memandangkan lebaran kali ni papa terchenta hadiahkan aku sebijik oven,so kena la tunjuk bakat sikit pada dia. tamaw la dia rasa siasia je belikan utk aku.hehe. 


so aku decide wt biskut chocolate chips. those yang mmg expert sure kata 'koje sonang' tapi pada aku...SUSAH WEHH!  tapi takpe.berjaya gak menghasilkannye even tiga jam kt dapur!!


[my passion to food is soo obvious!]


kire okaylah utk persiapan raya.yang kedua aku jz wat yg simple je,cornflake madu. :) senang kan??


raya tahun ni aku  tak tahu lah best ke tak memandangkan tiga family tak balik beraya pada hari pertama. tapi tak kisah la sebab yang penting dowang semua akan balik gak dan aku akan hulur je tangan kt pokcik mokcik den.DUIT RAYA!!!! layak ke dapat?? 


dalam family aku selagi tak kawin selagi tu dapat je duit raya.tu part paling aku suka....


last but not least....


maafkan kesilapan dan kekurangan diri, terkasar bahasa, terkurang ajar dalam menulis entryentry ini dan sebelum ini. 

SELAMAT menyambut HARI RAYA AIDILFITRI bersama family tersayang.

No comments:

Post a Comment